Máme za sebou v pořadí již třetí Digitální úterý a tentokrát bylo na téma Emoce v marketingové komunikaci. Děkujeme všem, kteří dorazili i našim přednášejícím za skvělé workshopy!

loga firem digitální úterý

 

Kdo přednášel tentokrát? Naše pozvání přijala Olga Pohl a připravila si pro vás workshop na téma Emoce v marketingové komunikaci aneb Jak oživit firemní copywriting. Olga se s účastníky podělila například o tento tahák:

PIŠTE JAKO HEMINGWAY
  • tak, aby si čtenář uměl představit, o čem píšete
  • používejte aktivní slovesa
  • vyvarujte se cizích slov tam, kde to není nutné
  • nepopisujte, nabídněte konkrétní detail
  • škrtejte příslovce a abstraktní adjektiva

Dále přednášela náše Lída Filipová na téma Copywriting pro letní kampaň a naši hosté se dozvědli například toto:

  • na praktické case study jsme ukázali, jak může jedna značka komunikovat na různých platformách, k různým cílovým skupinám, avšak stále si zachovávat konzistentní komunikaci
  • statistická čísla účastníkům prozradila, které v kampani zapojené prvky byly opravdovou trefou do černého
  • odvěkou otázku toho, má-li kreativita místo v copywritingu, jsme nezodpověděli. Nicméně jsme poukázali na to, že copy je součástí marketingové strategie a výkonná složka se nemá té kreativní podřizovat.

Jak to vypadalo na třetím Digitálním úterý? Podívejte se na galerii:

Doražte příště!

Vrháme se do plánování čtvrtého Digitálního úterý. Pokud máte zájem dorazit, zapište si do kalendářů datum 29. 8. a nezapomeňte sledovat naše sociální sítě a web, kam dáme už brzy vědět témata workshopů.

Nechte nám na sebe kontakt a dozvíte se o dalším Digitálním úterý jako první!

Written By

Lenka Šilhánová

Lenka je Community Manager ve Stariu a stará se o tvorbu obsahu na sociální sítě, které pro ni nejsou jen prací, ale i koníčkem. Už roky se věnuje kreativní tvorbě, především blogování, focení a tvorbě videí.